Мовна тема: 3 клас І варіант
Дієслово
1. Вкажи правильну відповідь. 1б.
Дієслово –
це частина
а) слова;
б) мови;
в) речення.
Дієслова
минулого часу відповідають на питання 1б.
а) що робив?, що робила?, що робили?;
б) що робить?, що роблять?, що робиш?;
в) що зробить?, що будуть робити?, що робитимеш?.
2. Підкресли дієслова у поданій групі слів. 16.
Сіяч, посіяли, сівба, вчить, вчитель, учителює, навчаються, учень.
3. Перебудуй речення так, щоб в них не вживалося
слово можна. 1б.
Не можна читати лежачи. Не можна
брати книжку брудними руками.
__________________________________________________________________________________________________
4. Підкресли дієслова, вжиті в переносному
значенні. 2б.
Сплять
дерева, віє вітер, спить мама, прокинувся пролісок, дівчина читає, усміхається
сонечко, плаче немовля, плачуть берези.
5. Добери синоніми 2б.
Просити - ________________, __________________.
йти - ____________________, __________________.
6. Утвори форми минулого, теперішнього і майбутнього
часу дієслів 2б.
співати писати
Мин.ч. _________________ _________________
Теп.ч. __________________ _________________
Майб.ч. _________________ _________________
7. Спиши,добираючи з дужок потрібне за змістом дієслово. 2б.
Друзі (мандрували, йшли)
лісом і збирали гриби. На галявині вони (побачили, помітили) зламану берізку,
її тоненькі гілочки (звисали, спадали) додолу. Нижнє зелене листячко почало
(в’янути, кволитись). Хлопчики (підняли, підвели) берізку і (прив’язали,
прикріпили) до міцного кілка.
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Мовна тема: 3 клас ІІ варіант
Дієслово
1. Вкажи правильну відповідь. 1б.
Дієслово означає
а) ознаку предмета;
б) назву предмета;
в) дію предмета.
Дієслова майбутнього
часу відповідають на питання 1б.
а) що робив?, що робила?, що робили?;
б) що робить?, що роблять?, що робиш?;
в) що зробить?, що будуть робити?, що робитимеш?.
2. Підкресли дієслова у поданій групі слів. 16.
Письмове, пише, письмо, списує, світло, світить, освітлений, засвітили.
3. Перебудуй речення так, щоб в них не вживалося
слово можна. 1б.
Не можна пустувати у воді. Не
можна сидіти у воді до посиніння.
__________________________________________________________________________________________________
4. Підкресли дієслова, вжиті в переносному
значенні. 2б.
Вмивається
земля, квітнуть яблуні, йде весна, чорніє земля, шепочуть листочки, світить
сонце, пливуть хмари, пливе човник.
5. Добери синоніми 2б.
Сміятися - ________________, __________________.
казати -
____________________, __________________.
6. Утвори форми минулого, теперішнього і
майбутнього часу дієслів 2б.
слухати розв’язувати
Мин.ч. _________________ _________________
Теп.ч. __________________ _________________
Майб.ч. _________________ _________________
7. Спиши,добираючи з дужок потрібне за змістом дієслово. 2б.
Ось і зима (настала, прийшла,
присунула). Несподівано (пішов, випав, просипавсь) глибокий сніг. Мороз
(заморозив, укрив кригою, скував) озера та річки. Дітлахи почали (спускатися,
кататися) на санчатах.
Усім (стало, було) весело.
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
фууууу
ОтветитьУдалить